Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2010 22:10 - законната ревнива жена
Автор: demiraa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7767 Коментари: 21 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Аз съм онази – законната, забрави ли? Която има правото да те посреща, обгрижва, изслушва и очаква! Аз съм онази законната! Която има правото да вечеря с теб, а ти да я даряваш с мълчание! Аз съм онази законната, на която онази другата – завижда и чието място и се иска да заеме.... Опитах се по повечето възможни ми начини да се справя и изляза от смешната ситуация на равност! Не успях! Не успявам с това да поделя живота с Нея! И не искам! Аз не обичам Нея! Обичам теб! Не съм се венчала за нея! Венчах се с теб! Не съм избрала Нея за да живея дните си! Избрала съм теб! На теб обещах да съм в добро и зло, и в болест и здраве..... не съм го обещала на Нея! Защото ти вярвам, че си достоен за това! Нея не я познавам!  Не съм избрала да я мразя! А и не искам! Достатъчно загубих себе си в ежедневието, което монотонно и плавно ме променя, но се налага да го живея! Не искам да се губя до там, че да си позволя да обвинявам някого, заради себе си и несполучията си! Мога да се справя с много неща в живота си, не мога да се справя с много други! Не искам аз да съм тази, която поема тежестта на ежедневието ти, тя да споделя въжделенията ти! Не искам аз да поемам тежестта на вините, трудностите към справянията ти, тя да поема овациите, разбирането, усмивките и нежността ти. Не искам аз да съм тази, която изхвърля боклука /и реалния и душевния/, а тя да поема мечтите и песните и душата ти. Не искам, аз да съм онази силната, която се справя със всичко сама, а тя да е онази за която си силен и на която даваш грижата и закрилата.  Не искам да се боря със света, да се правя на самодостатъчна и да спасявам семейството си, а тя да е тази на която даваш взаимност. Не искам аз да съм онази, от която изискваш да ти закърпи дрехите, а тя да онази, заради, която си купуваш нови. Не искам да се унижавам в любовта си, да прося за нея, а тя да е онази, на която просто я даваш. Не искам да се правя на модерна и солидарна в нагласите си към обичта между двама, а тя да получава романтичните подаръци. Старомодна съм. Не искам да съм тази, която е досадна с натякванията си, а тя да е онази, която те подкрепя и е солидарна към чувствата и мислите ти! Не искам аз да съм онази, на която и се налага да изисква да бъдеш съпруг, да бъдеш баща, да бъдеш семейство, да бъдеш любим и нежен, а тя да демонстрира как те приема такъв какъвто си и да няма нуждата да се променяш. Не искам аз да изисквам очаквания и да ми се казва, че нямам право на тях, а тя просто да ги получава, тъй като не ги очаква. Не искам аз да съм обувката ти, поочукана за удобство, а тя да е стиха и песента и душата ти. И да се преоткриваш посредством Нея! Не искам, щадейки те да ти спестявам и да се справям болезнени истини, с които семейството се справя заедно, за да можеш през това време ти да се справяш с нейните болезнени такива. Всичко това „не искам” съм го правила защото те обичам. Защото те щадя. А може би не е трябвало. Вярвала съм, че любовта е когато даваш. Когато го пускаш да върви по пътя си, колкото и да е болезнено за теб, самия. Също така съм вярвала в приказката, че любимия винаги вижда и поражда усещане на достойно уважение, любов и грижа. Вярвала съм, че никога няма да бъда предадена. Защото не заслужавам. И до сега не съм била.  


Тагове:   ревност,


Гласувай:
21


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. swanlake - Tova zvuchi mnogo istinsko, nap...
15.05.2010 22:32
Tova zvuchi mnogo istinsko,napravo me plashi...Podkrepiam te absolutno i napulno!
цитирай
2. demiraa - благодаря! Истинско е, поне беше ...
15.05.2010 22:38
благодаря! Истинско е, поне беше преди няколоко месеца. Хубаво е че нещата почти винаги са в движение! Ако не се промени ситуацията се променяме ние! все нещо се движи.Ако бяха в застой това наистина би било страшно. Поздрав!
цитирай
3. анонимен - Що бе, некъв 40 годишен парцал беше ...
15.05.2010 22:43
Що бе,некъв 40 годишен парцал беше написал малко преди тебе че така обичала...женени мъже и т н .
цитирай
4. demiraa - благодаря анонимен
15.05.2010 22:44
Абе, хубаво и романтично е от дрегата страна. възраст за любовта няма! не го забравям.Благодаря ти!
цитирай
5. silverlining - Много тъжно...
15.05.2010 22:55
Ами ако нещата са такива... Как да кажа, може и да не ти хареса... Този не те заслужава. Огледай се за някой стойностен!
цитирай
6. анонимен - Аз съм другата.
15.05.2010 22:57
Написала си една фраза, която обяснява ситуацията: аз изисквам... а тя те приема такъв, какъвто си и не иска да се променяш. Ето, това е...
цитирай
7. demiraa - silverlining
15.05.2010 23:01
Не, че ми харесва :)), но си прав/а! Противоречия, дилеми, неясноти, справяния...! Все пак по-лесно е да избягаш, по-трудно , но по-истински да се справиш! Ако не става - тогава пътя наистина е към себе си, а след това - някой друг :) Благодаря!
цитирай
8. demiraa - анонимен
15.05.2010 23:05
винаги съм знаела и вярвам, че отговорите са в нас! Просто приемам - е май по-трудно от колкото звучи. Можем да приемем някого, но не и придружителите му!? Тя може да приеме наличието ми, аз нейното не искам... Благодаря ти за милите думи!
цитирай
9. silverlining - Ами,
15.05.2010 23:43
Дръж се! И не забравяй, че си ценна преди всичко сама за себе си! Това, че някой се е отнесъл непочтено към теб, отново казвам, говори зле за него. Ще се справиш! Въпросът е да го направиш така, че да си истински щастлива. Но както ти казваш - пътят минава през преоткриване на собствените си желания и мечти! Успех!
цитирай
10. krivoshapkova - Хубаво написано
15.05.2010 23:52
с чувство.
цитирай
11. demiraa - silverlining
15.05.2010 23:59
Ех, хубаво би било да е повече лесно! Как хубаво и просто /в добрия смисъл/го пише по книгите, това справяне. Но влезеш ли в емоционалния водовъртеж, се завихряш, като бара за пране. Може да е и да е тъжно понякога, но така порастваме, ставаме по-мъдри и по-живи. За по-щастливи - не зная. може би на следващ етап. За успяването - ще успея! благодаря ти за отбиването и грижата! Много слънчеви усмивки за теб!
цитирай
12. demiraa - krivoshapkova
16.05.2010 00:04
наистина е написано във апотеоза на чувствата, но по-важното е че четящия умее да го усети. За мен означава, че е жив и чувствата са истински в него. Благодаря ти! Среднощен поздрав :))
цитирай
13. анонимен - ...
16.05.2010 00:12
На сърцето не се заповядва, колкото и да е законно.
цитирай
14. razkazvachka - една жена може всичко
16.05.2010 11:34
въпросът е дали иска:))))
цитирай
15. mimayordanova - Изживяла съм го...
16.05.2010 14:41
И усещам и разбирам всяка дума, буква и междудумие...
цитирай
16. mimayordanova - Към анонимната АЗ СЪМ ДРУГАТА
16.05.2010 14:52
анонимен написа:
Написала си една фраза, която обяснява ситуацията: аз изисквам... а тя те приема такъв, какъвто си и не иска да се променяш. Ето, това е...


Ясно е, че си била любовница. От ония класическите. Дето знаете слабите места на посредствените мъже. И в очите им ги боготворите. Това са хитрините за да ги имате. И когато ги омотаете и те вярват, че ви имат... вие си тръгвате. Винаги първи! ... Мисля, че всяка жена, след гнева към любовницата, трябва да прочете поведението и като книга! ...
цитирай
17. demiraa - mimayordanova
16.05.2010 22:15
мисля, че всяка жена го е изживяла по един или друг начин, независимо дали е било наяве или е било в главата и... важно е че все пак го изживява. А колкото до класическите любовници - нали и аз съм жена разбирам ги.... Аз и мъжете разбирам до колкото мога, но разбирането и емоцията и последствията са различни неща. Благодаря, че пишеш директно и непрекрито. Оценям го, наистина. Спокойна вечер!
цитирай
18. demiraa - razkazvachka
16.05.2010 22:56
така е! жените сме малко "вещици" :) В добрия смисъл казано. наистина можем всичко, стига да го повярваме! поздрав!
цитирай
19. eien - Бог ни е дал свободна воля. Правото на избор.
31.07.2010 06:05
От нас зависи, да се научим да казваме и отстояваме нашето "не", когато е необходимо.
цитирай
20. demiraa - свободната воля?! Слава Богу, н...
15.08.2010 00:47
свободната воля?! Слава Богу, наистина имаме волята да избираме поведението си в определена ситуация. А колкото до нашето - "не" - то понякога може да не ни отведе там където ни се иска да отидем. Не би трябвало да ни е важно да се научим само да казваме, а и да осмисляме точно кога и за какво да кажем. В този смисъл Не- то, не би трябвало да е самоцел, а наистина осъзант избор и потребност... поне аз така мисля. Благодаря, че се отби и коменитира :)
цитирай
21. анонимен - daaaaa
29.09.2011 00:54
istina
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: demiraa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 37117
Постинги: 5
Коментари: 38
Гласове: 456
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930