Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2010 21:44 - размислите на Скуката
Автор: demiraa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4070 Коментари: 5 Гласове:
9



Аз съм Скуката. Стоя тук и от скука си разсъждавам, колко странно нещо са човеците. Тичат напред – назад. Осъществяват често глупави, безцелни движения в една или друга посока, въобразявайки си колко важни са и колко важна работа имат. Водят дъъъълги важни разговори и после тайно злорадствайки, преповтарят пред други човеци същите разговори. Май така стават все по-важни?! Хм. Защо ли тогава ме викат? Ходейки си напред назад в онези безцелни движения и разговори, промърморвайки казват «ех, как ми се иска да стоя и нищо да не правя». И цъкат с език. А аз скуката, чувайки това и поканят ли ме още няколко пъти, нали съм услужлива – отивам и се настанявам при човеците. И?! Схемата се променя. Тези човеци. Пак се оплакват. Не ги разбирам викат ме, а после. Само ги виж. Странни сцени проиграват. Ето, например вчера се срещнаха двама човеци. Аз се бях заселила временно при единия. Другият го пита «Как си?», моят отговораря «Добре съм, но ми е много скучно. Направо си умирам от скука» и изкривява по странен начин физиономията си, опитвайки се да подчертае недоволство и апатичност. Подсилването ефекта на думите с мимически напъни, вероятно върши добра работа, тъй като другият клати глава - „разбирам те, прекрасно те разбирам”. И аз скуката виждам пред очите им познатите картини на вторачване в една точка, звънене на приятели с покани „за по кафе”, прецъкването на каналите по TV , а те дават само стари филми .... най-общо нищоправене, нищомислене, нищо.... И аз Скуката си разсъждавам. Как човеците не виждат в мен. Не умеят да ме вкусят – аз нося и наслада. Не умеят да ме видят – аз рисувам картини. Не умеят да ме усетят – аз обгръщам, като вода. Не ми се отдават – аз мога да направя фантастични неща. .. Аз Скуката, мога да ги обгърна. Да ги накарам скучаейки да се вгледат и открият нещо в себе си, което бързайки са попропуснали, мога да ги накарам взирайки се в пукнатините на тавана, да видят извивката на океана, мога да ги подбутна да прочетат книга в която да открият смисълът на делника си, мога да ги обърна да открият другият до тях. Най-сигурното е че мога да ги превърна в това, което в същност са.  Аз скуката нося невероятна сила и мога да я дам на човеците. Изправят ли се, вече нямат нужда от мен. Бързо си тръгвам. Често те дори не осъзнават и не ми отдават дължимото. Тъжно е, но все пак си тръгвам, защото въпреки всичко харесвам човеците.  Е, не всички -  при скучните човеци, на мен Скуката ми е скучно да оставам.



Гласувай:
9



Следващ постинг

1. iliada - Хей приятелче!!!
27.02.2010 20:52
Не знех ,че рисувам от скука-ти ме размисли!:))))))
Размислих се и мисля ,че не си прав - на мен не ми остава време да скучая и ето как мислейки си изпадам в дълбоко противоречие................:))))))))))))))))Дали не скучая...........
цитирай
2. demiraa - Iliada
28.02.2010 09:42
радвам се, че съм размислила някокого. Самото мислене, като такова е забавно.... А колкото до рисуването. Някой умеят и рисуват, защото имат талант или потребност,не е задължително да си скучаещия тип. Според мен от скука, човек би могъл да преоткрие много неща... поздрав.
цитирай
3. hinki - ***
03.07.2013 23:48
Скуката може да ни доведе до други светове.
Трябва само да наблюдаваме вниманието си и да го последваме.
Накъде ще тръгнем, никой не знае.

Бъди щастлива!
:)
цитирай
4. demiraa - както винаги, изборът си е наш. С...
07.07.2013 09:44
както винаги, изборът си е наш. Скуката, може би е еквивалент на пространството, което понякога ни е необходимо, за да си починем, да преосмислим и продължим по същия или различни пътища.
Благодаря. Бъди щастлив и ти !

цитирай
5. bubulino - :))
08.09.2015 14:17
Ех, колко неща съм видял и научил от скука ... :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: demiraa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 37120
Постинги: 5
Коментари: 38
Гласове: 456
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930